خدمات مشتریان
سوالات متداول
- سفارش ها معمولا در چه بازه زمانی به دست مشتری ها میرسند؟
- اگر ساکن اصفهان هستید : سفارش 24 ساعت بعد از ثبت وارد پروسه آماده سازی و ارسال میشود.
- در تعطیلات رسمی ارسال درون شهری صورت نمیگیرد و سفارشات بعد از تعطیلا ارسال میگردد.
- اگر ساکن سایر شهرها هستید: در حالت کلی بین 3 تا 7 روز کاری لازم است تا بسته شما از طریق اداره پست به دست شما برسد. که این زمان بسته به مسافت شهر شما متفاوت است.
-سفارش ها چند روز پس از ثبت به اداره پست تحویل داده میشوند؟
- 48 ساعت بعد از ثبت سفارش شما، بسته ارسالی تحویل اداره پست داده میشود.
-کد پیگیری مرسوله پستی خود را چگونه دریافت کنم؟
- بعد از تحویل مرسوله پستی به اداره پست، برای شما پیامک کد پیگیری ارسال میشود. که با بررسی اون کد در سایت پیگیری مرسولات پستی به راحتی میتوانید از وضعیت بسته خود باخبر شوید.
- در صورتی که پیامک کد پیگیری برای شما ارسال نگردید، با پشتیانی مجموعه برای دریافت کد تماس حاصل فرمایید.
-امکان تعویض یا مرجوع کالا وجود دارد؟
- خیر؛ فقط درصورت نقص یا مغایرت سفارش به صورت زدگی یا پارگی تعویض یا مرجوع طی 24 ساعت پس از دریافت سفارش به درخواست مشتری با هماهنگی با واحد پشتیبانی انجام خواد شد.
-آیا پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود دارد؟
- خیر،امکان کنسلی وجود ندارد.